SA (BIS) com a plataforma de venda de proximitat

El cultiu de la terra o la cura del bestiar són activitats que sovint requereixen una dedicació a temps complert dificultant a les persones poder invertir el temps en altres facetes imprescindibles per a la viabilitat econòmica de qualsevol empresa.

Alguns elements relacionats amb el màrqueting, com la publicitat dels productes i/o serveis, la cerca de persones interessades en aquests o l’existència dels canals de venda posteriors són necessitats que poden acabar relegades a un segon terme davant les obligacions derivades de la producció.

I per intentar resoldre aquestes necessitats, des de l’Ateneu de Manlleu han inventat el projecte SA (BIS), mitjançant el qual es pretén crear un nou canal de distribució on els productors tinguin la capacitat i oportunitat d’oferir els seus productes de proximitat en un sol punt sense intermediaris.

Una iniciativa privada amb clara vocació de servei públic en el sentit que pretén satisfer les necessitats de la comunitat contribuint a la viabilitat socioeconòmica de productores del territori i a l’abastiment saludable i de qualitat dels seus associats/des.

El projecte consolida l’Ateneu com a un actor partícip en el desenvolupament local a Manlleu, no només a través de la cultura, sinó també generant activitat econòmica social i solidària. Des de mitjans de 2017 l’Ateneu forma part de la Xarxa d’Economia Social i Solidària (ESS) de Manlleu.

Imprimir aquest article

Trackback from your site.

Deixa un comentari

Hauries d' identificar-te per deixar un comentari.
A Manlleu
Fem Xarxa