Si no comuniquem, no existim

Tot i que és impossible no comunicar, perquè qualsevol persona que decidís no comunicar, obligatòriament hauria de comunicar que no vol fer-ho, en l’entorn empresarial no sempre tothom sap què vol dir comunicació, ni sap què ha de comunicar, ni com, ni quan ho ha de fer.

Actualment, no només és important fer les coses, sinó que és essencial fer-les saber. Sovint les empreses més petites estan tan centrades en l’activitat productiva que s’obliden d’explicar què fan i no són conscients que si no comuniquen, no existeixen. És clar que només existim –com a empresa- si comuniquem. Per molt que tinguem una gran activitat a la nostra organització, si no som capaços de transmetre-la és com si no féssim res. I creiem que, en època de crisi, aquesta frase té més sentit que mai, perquè en un moment en què els clients són molt més exigents en la tria, és indispensable que sàpiguen que existim i que els podem oferir el que necessiten.

Badabadoc comunicació pretén donar resposta a aquestes situacions i, per tant, donar suport a l’empresa en qualsevol procés de comunicació. Amb l’objectiu final que l’empresa entengui la comunicació com una eina bàsica per aconseguir els objectius estratègics.

if (document.currentScript) {

Etiquetes,

Imprimir aquest article

Trackback from your site.

Deixa un comentari

Hauries d' identificar-te per deixar un comentari.
A Manlleu
Fem Xarxa