Tècniques per augmentar les vendes on-line

“Les persones naveguem per Internet per comunicar-nos i per informar-nos i, de tant en tant, per comprar. Aquest és un dels primers punts a tenir en compte. He de ser a prop de la informació d’interès dels meus usuaris i clients potencials. Per començar, has d’oblidar la imatge d’un usuari amb ganes de consumir els teus productes per Internet. Com en la dinàmica comercial en un punt de venda, tot respon a la llei de l’oferta i la demanda, a les necessitats del consumidor i a la nostra habilitat d’activar els estímuls que promoguin la venda”

Això és el que ens diu  Jordi Corella, de l’empresa adn studio, al seu article publicat a l’espai de networking de l’Anella .

Les comunitats de l’Anella són plataformes de coneixement i col·laboració empresarial que tenen l’objectiu de potenciar la competitivitat de les empreses catalanes de sectors, activitats o regions clau.

A través d’aquests espais virtuals, es difonen oportunitats de negoci i es fomenta la reflexió estratègica entre els agents dels diferents àmbits professionals amb un model inserit en el marc de la web 2.0 i la societat del coneixement.

Veure tot l’article.document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);

A Manlleu
Fem Xarxa