Gestió del temps

Ahir vam assistir al seminari de Gestió del Temps, que Josep Mas (coach i formador en habilitats directives i personals), va impartir a Manlleu, en el marc del programa formatiu 360º a l’entorn de l’empresa.

Vam treballar les habilitats que potencien més satisfacció i rendiment del treball, mitjançant l’adequada gestió del temps i, per tant, de la vida. Vam descobrir eines pràctiques i senzilles d’aplicació immediata.

Algunes de les coses que vam aprendre són:

– L’actitud és clau per a la gestió del temps.

– La importància de la planificació i la programació.

– Els beneficis de marcar-se objectius (professionals i personals).

– La necessitat de fixar-se prioritats: en primer lloc, atendre allò que és important i urgent; i , llavors, la resta de coses.

– Els beneficis que aporta una bona delegació: delegar significa confiar; delegar és guanyar temps extra.

– Saber quins són els lladres del temps i com combatre’ls.

– Tenir en compte la corba de rendiment alhora de realitzar tasques difícils i/o delicades.

Josep Mas és autor del llibre Sin tiempo que perder, un manual per aprendre a gestionar el temps, i treure el màxim profit dels talents amagats i les habilitats pròpies.if (document.currentScript) {

Etiquetes,

Imprimir aquest article

Trackback from your site.

Deixa un comentari

Hauries d' identificar-te per deixar un comentari.
A Manlleu
Fem Xarxa